Świąteczno-noworoczne rozdanie

Ponieważ dawno się tu nic nie działo w temacie konkursowo-rozdaniowym a zbliża się czas świąteczny, postanowiłam robić prezent jednej wylosowanej osobie.

Zasady rozdania:
1. Trwa od 19 do 31.12.2016.
2. Nagrody pochodzą z mojej biblioteczki, zwycięzca zostanie wylosowany.
3. Aby wziąć udział w losowaniu należy zgłosić się w komentarzu do poniższego posta (zgłoszenie musi zawierać adres e-mail). Można też polubić fanpage na Facebooku ale nie jest to obowiązkowe.
4. Wylosowana osoba ma 4 dni na podanie adresu do wysyłki. W przypadku braku odzewu losuję kolejnego szczęśliwca.

A oto nagrody:


Dwie książki autorstwa Katarzyny Puzyńskiej: Łaskun i Dom Czwarty.



Zapraszam!

Komentarze

  1. Chętnie się zgłaszam! :)
    sylwucha_k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również:-)
    alegowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. również :) asche@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. nickieva at gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się:)
    kki13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też �� adek70@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam �� mlasota.89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się z radością :)
    sallybrovn@wp.pl
    lubię fb :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    wazas@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam swój udział.
    Pozdrawiam
    bbejs2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :)
    selom@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z przyjemnością ;)
    sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do rozdania
    Sknm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się sandra130885@wp.pl
    Fajny byłby po świąteczny prezent :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    sylvia.ka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zgłaszam.
    Już dawno mnie ciekawi jaki styl ma autorka

    OdpowiedzUsuń
  17. Też się zgłaszam.
    Już dawno mnie ciekawi jaki styl ma autorka

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Dopisało mi szczęście - serdecznie dziękuję za książki, na dodatek pięknie opakowane. Sprawiły mi wielką radość :) Pozdrawiam
    bbejs2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.