Noworoczne rozdanie

Właśnie mija okrągły rok od powstania mojego bloga. Jako, że to okazja godna uczczenia, zapraszam na noworoczne rozdanie.

Oto książki, których właścicielem możesz zostać już wkrótce:




1. Do wylosowania są:
 
- Lawendowy pokój - Nina George
- Motylek - Katarzyna Puzyńska
- Więcej czerwieni - Katarzyna Puzyska

2. Rozdanie trwa od 01.01 do 10.01.2015, wyniki zostaną ogłoszone 11.01 (o ile nie zaistnieje siła wyższa ;) )
3. Wszystkie książki pochodzą z mojej osobistej biblioteki
4. Wysyłka książki jest możliwa tylko na terenie Polski, oczywiście pokrywam jej koszty 
5. Aby zgłosić chęć udziału w rozdaniu należy w komentarzu pod poniższym postem wskazać książkę, którą się wybiera oraz (opcjonalnie) zamieścić adres bloga, na którym został umieszczony baner informujący o konkursie, lub nazwę pod jaką obserwujecie bloga
6. Polubienie fanpage bloga lub/i obserwowanie nie jest obowiązkowe, jednak powoduje przyznanie dodatkowego losu
7. Można wziąć udział w losowaniu jednej książki
8. Wylosowana osoba ma 7 dni na podanie adresu do przesyłki, po tym terminie losuję kolejnego szczęściarza.

Zapraszam bo książki warte przeczytania :)

Komentarze

  1. Ja chcę Lawendowy pokój. Polubiłam na fb jako Szlempo Joanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się po "Motylka" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram "Lawendowy pokój". Polubiłam jako Paulina Leszczyńska.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli szczęście mi dopisze, bardzo proszę o Lawendowy pokój.
    Pozdrawiam
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  5. "Lawendowy pokój"!
    fourwell@szeptem.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawendowy pokój poproszę ;) Joanna Zatryb - fc

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja poluję na "Motylka" :-) Polubiłam na fc - Ania Łęgowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym "Więcej czerwieni":)

    Katarzyna
    katarzynaiwanczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę "Lawendowy pokój".

    baner na http://zrecenzowano.blogspot.com/p/konkursyrozdania.html

    Pozdrawiam :)
    czytelniczka27@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako prawdziwy bibliofil uwielbiam książki o książkach, a "Lawendowy pokój" ma to w sobie, dlatego byłabym wdzięczna i szczęśliwa gdyby trafił w moje ręce :)
    Kamila
    Camilla-k22@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj zapomniałam dodać że o konkursie przeczytałam na Fincie
      http://www.finta.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=969 jestem tam jako Karmelka.
      Pozdrawiam Kamila

      Usuń
  11. Motylek - Katarzyna Puzyńska to byłoby coś nowego w mojej bibloteczce :)
    Polubiłam na fb jako Martyna Lasota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Lubię jako: Ma Ra
    Wybieram "Lawendowy pokój"
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Więcej czerwieni, K. Puzyńska
    Polubiłam jako Ksia Ksia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)
    Bardzo chciałabym wygrać "Lawendowy pokój" (dwie pozostałe ksiazki czytałam - i polecam z czystym sumieniem);
    nie mam bloga, ale udostępniłam baner na fb jako Elżbieta DużeJot

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się po "Więcej czerwieni' :)
    Udostępniłam w google+
    joanna.stoczko@op.pl

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja chętnie przygarnę "Motylka" :)
    Banerek tutaj: http://pasion-libros.blogspot.com/p/konkursy-w-ktorych-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę "Lawendowy pokój" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!

    Chciałbym przygarnąć "Motylka".

    woojteek@onet.eu

    Baner: http://cienwlasnychmysli.blogspot.com/p/blog-page_29.html

    Udostępniłem w Google +

    Lubię stronę jako Cień Własnych Myśli

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!
    Wybieram: Lawendowy pokój.
    Obserwuję bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się po "Lawendowy pokój"
    annasz1994@wp.pl
    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Wybieram: "Lawendowy pokój"
    klaudiaw41@wp.pl
    polubiłam jako książki, recenzje, czytelnicy

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    Wybieram "Lawendowy pokój"
    brisingrm18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Lawendowy pokój - Nina George
    Mój email: zimazaneta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    Proszę o ,,Motylka"
    Mój e-mail: dracca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Lawendowy pokój
    fb - Magdalena Skiba

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :D
    Wybieram Lawendowy pokój
    Baner: http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html
    gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się i ja :)
    Polubiłam fb jako zainfekowana książka.
    Banerek na http://zainfekowana-ksiazka.blogspot.com/p/konkursy.html
    wybieram: Lawendowy pokój
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Missisipi
    Baner: http://psiaki-swiata.blogspot.com/
    E-mail: ania.maj68@onet.pl
    Lubię na fb jako: Mysia Mała
    Książka: Motylek - Katarzyna Puzyńska

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Invisible
    Baner: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/
    Lubię na fb jako: Magda Flasza
    Wybieram: Motylek - Katarzyna Puzyńska
    mystery_m25@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się! :)
    justyna182@op.pl
    Lubię jako: Justyna W.
    Wybieram Motylek

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Obserwuje jako: Smileee :D
    E-mail: ilovehorses@opoczta.pl
    Banerek na blogu: http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/
    Lubię na fb: jako Madziulaa Ef
    Chciałabym wygrać: "Motylek" Katarzyny Puzyńskiej

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Anemone
    Baner: http://kwiaty-wokol-nas.blogspot.com/
    E-mail: magdalena.laj@vp.pl
    Lubię na fb jako: Magda Iks
    Książka: Motylek - Katarzyna Puzyńska

    OdpowiedzUsuń
  34. Biorę udział :))
    Obserwacja: jako OnlyOne
    Banerek: http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/
    Lubię na fb: jako Taka Madzia
    magda.misiak@opoczta.pl
    "Motylek" K. Puzyńskiej

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    wybieram: "Lawendowy pokój"

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!
    Polubiłam fanpage jako: Zuza Zuuza
    Wybieram: Lawendowy Pokój
    mail: topzuzula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.