Nowa odsłona i gratka dla fanów Jarosława Grzędowicza

Po dłuuugiej przerwie kolejna reaktywacja ;) W nowej odsłonie, trochę bardziej mrocznej, ponieważ ostatnio większość moich lektur to kryminały. Mam nadzieję że tym razem uda mi się zmotywować do, w miarę regularnego, pokazywania tego co przeczytałam, tym bardziej że w ostatnich miesiącach dokonałam kilku fantastycznych odkryć. Muszę jeszcze zrobić kilka korekt, tak żeby strona prezentowała się w pełni tak jakbym chciała. Ale już dzisiaj nie mogłam się doczekać żeby się tu coś zadziało :)

Na dobry początek mam do oddania książkę Jarosława Grzędowicza Azyl. Jest to zbiór opowiadań, będący pewnego rodzaju przeglądem twórczości autora. Niektóre z nich po raz pierwszy ujrzały światło dzienne w tej książce. Więcej napiszę o niej wkrótce, w każdym razie warta przeczytania, szczególnie dla takich jak ja fanów PLO ;)



Zasady są proste:

1. Chcesz książkę - piszesz komentarz pod tym postem (pamiętaj o podaniu adresu e-mail)
2. Na zgłoszenie masz czas do końca czerwca 2018.
3. Zwycięzca zostanie wylosowany
4. Zwycięzca ma 3 dni na podanie adresu do wysyłki (na terenie Polski), po tym czasie losuję kolejną osobę.

Powodzenia :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam chęć wygrania książki, pozdrawiam :)
    bbejs2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przygarnę:-) alegowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki Grzędowicza ;) email: judyta96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzędowicza na wakacje :) Zgłaszam udział!
    zamoscjad@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam udział:)
    selom@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam :) Zgłaszam się do rozdania :) Pozdrawiam
    sknm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji nic czytać tego autora. Chętnie spróbuje. sandra130885@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.