Konkurs





Z powodu okrągłej pół-rocznicy ;) istnienia bloga postanowiłam urządzić małą "rozdawajkę". Jej zasady są następujące:

1. Nagroda to egzemplarz książki Elżbiety Cherezińsiej "Korona śniegu i krwi"
2. Konkurs trwa od 23.07 do 31.07.2014
3. Wysyłka książki jest możliwa tylko na terenie Polski, oczywiście pokrywam jej koszty 
4. Zwycięzcą będzie jedna osoba, wyłoniona w drodze losowania
5. Żeby wziąć udział w losowaniu należy polubić fanpage bloga lub/i zostać obserwatorem oraz zgłosić się w komentarzu do tego posta
6. Dodatkowy los przysługuje osobom, które zamieszczą odnośnik do mojego bloga na swoim blogu, stronie itp. - wówczas w komentarzu należy podać link do strony na której został zamieszczony odnośnik
7. Wylosowana osoba ma 4 dni na podanie adresu do przesyłki, po tym terminie losuję kolejną osobę.

Zapraszam bo książka warta jest przeczytania :)


Komentarze

  1. Zgłaszam udział :)
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwatorem nie mogę być, bo mam wordpressa, ale na facebooku oczywiście lubię, zaraz dodam na bloga (panel boczny na dole) zdjęcie konkursowe i podlinkuję do Twojego bloga. Zapraszam też na facebooka do mnie: https://www.facebook.com/Miqaisonfire
    podaję też maila: x.miqa.x@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lajk, obserwator, zgłoszenie, link do bloga w profilu na fincie.
    Ananka

    OdpowiedzUsuń
  4. A może szczęście mi dopisze w losowaniu :) Pozdrawiam
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla takiej książki warto spróbować szczęścia:) Obserwuję jako Paweł, link jest na blogu z prawej strony.

    http://peddokultury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Fanpage bloga polubiony przeze mnie na Facebooku.

    e-mail: marikarataj96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.