Wakacyjny stos

Dosyć monotematyczny co prawda, a to na fali zachwytu Koroną śniegu i krwi.




Od dołu:

1. Forta - Michał Cholewa - moja pierwsza książka otrzymana do recenzji :)
2. Saga Sigrun - Elżbieta Cherezińska
3. Płonął ogień twoich oczu... - Tracy Chevalier
4. Diabeł Łańcucki - Jacek Komuda
5. Trzy młode pieśni - Elżbieta Cherezińska
6. Pasja według Einara - Elżbieta Cherezińska
7. Ja jestem Halderd  -Elżbieta Cherezińska

Jest jeszcze Para w ruch Terry'ego Pratchetta, która przez nieuwagę nie znalazła się na zdjęciu :)



Komentarze

  1. Ach, jestem fanką książek o wikingach (gatunek nie ma znaczenia, mogą być nawet fantastyczne światy w klimacie). Swego czasu byłam bardzo zainteresowana cyklem Cherezińskiej, ale po Koronie śniegu i krwi wiem, że się raczej z autorką nie polubiłyśmy.

    Za chętnie sięgnę po "Parę w ruch". W sumie z bohaterami tego podcyklu miałam do czynienia tylko podczas oglądania ekranizacji "Piekła pocztowego", ale bardzo przypadli mi do gustu. Pomimo obaw, jak zdrowie autora wpływa na jego pisanie, wątek rozwoju gospodarczego w "Świecie dysku" jest dostatecznym argumentem za książką.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.