Jesienne nabytki - Stos

We wrześniu pojawiło się sporo wydawniczych nowości, część z nich znalazła się na moich półkach :)



Oczywiście nie wszystkie moje nabytki to wrześniowe premiery, ale jest ich kilka. Zaczynając od dołu:

1. Cesarzowa nocy - Ewa Stachniak - po przeczytaniu Katarzyny Wielkiej nie mogłam nie kupić kolejnej książki tej autorki
2. Krwawa jutrznia - Mariusz Wollny - obecnie jest już dostępny drugi tom, postanowiłam zacząć kolejną serię i przekonać się czy przypadnie mi do gustu
3. Więcej czerwieni - Katarzyna Puzyńska - to jedna z moich chciejek
4. Siedlisko - Janusz Majewski - z sentymentu
5. Władca liczb - Marek Krajewski - kupiłam bez przekonania, mam nadzieję że się miło rozczaruję
6. Motylek - Katarzyna Puzyńska - podobnie jak 3-ka
7. Lawendowy pokój - Nina George - skusiły mnie dobre opinie i piękna okładka
8. Wyspa na prerii - Wojciech Cejrowski - to jeden z moich ulubionych autorów literatury podróżniczej
9. Jedwabnik - Robert Galbraith - po lekturze Wołania kukułki, nie mogłam nie mieć drugiej części.

Na razie ciepła, złota jesień sprzyja raczej spędzaniu czasu na zewnątrz niż w towarzystwie książki, ale będzie trochę zapasu na niepogodę.

Komentarze

  1. Fajny stosik ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego stosu znam tylko Jedwabnika, którego bardzo chcę przeczytać. :3 Reszty jestem także bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stos! Szczególnie zazdroszczę "Lawendowego pokoju" oraz "Cesarzowej nocy"! Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Krwawą Jutrznię. Sama posiadam drugi tom. Muszę dokupić pierwszy ale póki co, zawsze coś innego wpadnie w moje ręce. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://podkoldra-deana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "Cesarzowa nocy"! Tak bardzo spodobała mi się pierwsza część, nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po tę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.