Konkurs Walentynkowy



Mimo, że bardzo nie lubię komercji, z którą ostatnio Walentynki mocno się kojarzą, to sam pomysł święta zakochanych i celebrowania go w sposób niewymuszony i nie na pokaz, budzi we mnie pozytywne emocje. Stąd pomysł na konkurs właśnie w walentynkowym klimacie.

Zasady Konkursu Walentynkowego

1. Sponsorem nagrody głównej jest portal Finta.pl
2. Konkurs trwa od 01.02 do 14.02.2015 do godziny. 23.59, wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu
3. Pytanie konkursowe brzmi: „Którą książkę znalezioną na Fincie chciałbyś podarować bliskiej osobie z okazji Walentynek i dlaczego właśnie tę książkę?"
4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu do niniejszego posta odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz podać swój adres e-mail oraz link do wybranej książki na portalu Finta.pl
5. Nagrodą główną jest równowartość opisanej przez Was książki, wyrażona w punktach platformy Finta.pl
6. Za zajęcie drugiego miejsca nagrodą jest książka Napój miłosny Erica-Emmanuela Schmitta


7. Warunkiem otrzymania nagrody głównej jest posiadanie konta na portalu Finta.pl (można je założyć po wygraniu konkursu, ale zachęcam do zrobienia tego już teraz bo to ciekawe miejsce, w którym możecie pozbyć się przeczytanych książek i wymienić je na nowe)
8. Warunkiem otrzymania nagrody za drugie miejsce jest podanie adresu do wysyłki na terenie Polski
9. Zwycięzcami zostaną autorzy najbardziej interesujących wypowiedzi -będzie to mój całkowicie subiektywny oraz nieodwołany wybór.

Zapraszam do udziału w konkursie :)

Komentarze

  1. Wiem, że to może mało romantyczny wybór, ale wiem, że byłby to wybór idealny. Co jakiś czas słyszę pojękiwania partnera, że chciałby przeczytać tę książkę, ale "następnym razem", "nie mam kiedy czytać", "wstaw powód" - zawsze wypada mu jakiś wydatek/wytłumaczenie i ostatecznie zakup książki jest przesuwany na dalszy plan. Wiem, że ta książka ucieszyłaby go podwójnie - raz - mógłby ją wreszcie przeczytać - dwa - tydzień później jedziemy do jego mamy za miasto i miałby po prostu produktywne zajęcie w drodze :)
    Link do książki: http://www.finta.pl/ksiazka.masa-o-kobietach-polskiej-mafii-1
    Mail: e.wyszomirska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z myślą o mojej Najukochańszej Osobie chciałbym nabyć książkę "Kocha, lubi, szanuje" Alice Munro. Dlaczego akurat tę? Przede wszystkim tytuł oddaje dobrze naturę naszego związku - nie tylko się kochamy, ale też lubimy i szanujemy. Jest jednak ważniejszy powód. W przeciwieństwie do mnie Najukochańsza Osoba uwielbia twórczość kanadyjskiej noblistki i właściwie mnie nią zadręcza (jak wszystkich innych zresztą, ale mieszkamy razem, więc najczęściej ja padam ofiarą tych zachwytów). W miłe leniwe wieczory Najukochańsza Osoba siedzi na kanapie, w jednej ręce trzyma kubek z parującą, aromatyczną herbatą, w drugiej
    książkę Munro. Wzdycha z podziwem, mamrocze pod nosem w zadumie, niemal jęczy z bezbrzeżnego ukontentowania. A potem pada sakramentalne: "Posłuchaj tego"/"Przeczytaj to". I choć myślami jestem w zupełnie innej książce, muszę się oderwać zirytowany, aby przenieść się na chwilę na kanadyjską prowincję. Najukochańsza Osoba kończy czytać fragment i milknie wyczekująco. Nic nie mówię, a Ona niecierpliwie: "No i co?". Ja na to: "Co "co"?". "Podobało ci się?", "Nie! Nie bierze mnie to". I wtedy oczy Najukochańszej Osoby wypełniają się szczerym oburzeniem: "A dlaczego?". I wtedy zaczyna się dyskusja - jedna z tych naszych wielu literackich dyskusji, w których zgadzamy się, albo i nie - często zakończona wykładem Najukochańszej Osoby. I choć sam nie lubię Alice Munro i wiem, że gdy Najukochańsza Osoba otrzyma "Kocha, lubi szanuje", będę skazany na nieustanne zachwyty, no i te nieszczęsne: "Posłuchaj tego"/"Przeczytaj to" oraz moje własne utrapione "A dlaczego ci się to nie podoba?". A jednak jestem w stanie znieść te natarczywe pytania i oburzenia, wyrywanie mnie z moich własnych literackich światów i przymusowe podróże na kanadyjską prowincję. Wszystko dla tego pełnego zachwytu uśmiechu Najukochańszej Osoby tak cennego, tak wyjątkowego, jedynego w swoim rodzaju.

    Link: http://www.finta.pl/ksiazka.kocha-lubi-szanuje
    Mail: piotr.w.stefanski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojemu aniołowi chciałabym podarować powieść "Gra anioła" Carlosa Ruiza Zafona - ze względu na magiczną atmosferę, w jaką wprowadza autor, i uwielbienie, jakie wyraża on wobec literatury - która lata temu połączyła nasze drogi, a także, aby w te mroźne dni przywołać wspomnienia wspólnie spędzonych chwil w Barcelonie.

    Link: http://www.finta.pl/ksiazka.gra-aniola-10
    Mail: tumblrmailgb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Swojej drugiej połówce chciałabym podarować „Dom tęsknot” Piotra Adamczyka. Wybrałam właśnie tą książkę, ponieważ zawsze przemawiał do mnie jej tytuł. Dom tęsknot… Mój dom zawsze jest przepełniony tęsknotą, kiedy nie ma w nim mojego ukochanego mężczyzny. Kolejny powodem wybrania owej książki, jest po prostu jej świetna treść. Ciekawie stworzone postacie, intrygujący Wrocław oraz kamienica, w której się dzieje. To zdecydowanie książka dla mojego faceta!

    link: http://www.finta.pl/ksiazka.dom-tesknot
    e-mail: anna.wiel18@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Może mój wybór książki nie jest mocno "Walentynkowy" ale moja druga połówka ( mąż) jak to facet raczej nie jest fanem miłosnych historyjek on lubi czuć:
    1. Szybsze bicie serca
    2. Gęsia skórka na rękach
    3. Rozdziawione usta z
    przerażenia
    4. Wślizgnięcie się pod kołdrę ze strachu z wciąż
    trzymana książką w rękach.
    Uwielbia tego typu historie, przerażające
    i straszne a najlepszą dla niego byłaby najnowsza książka Kinga pt "Przebudzenie" http://www.finta.pl/ksiazka.przebudzenie-50
    e-mail: camilla-k22@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojemu Walentemu chętnie podarowałabym książkę "Wielkie loty", może to niezbyt romantyczne, ale wiadomo faceci, no może są wyjątki, nie są zbyt romantyczni:(
    Jest to album, który zaintrygował mnie swoim tytułem, gdyż jak z niego wynika jest o lataniu. Lotnictwo szeroko rozumiane jest w kręgu zainteresowań mojego męża ( mojego Walentego) interesuje go wszystko co dotyczy tego tematu, od historii, poprzez zbrojenie, aż do współczesnych lotów, katastrof lotniczych. Marzy aby kiedyś polecieć jakimś myśliwcem wojskowym, po ilości książek jakie przeczytał, gier w jakie nagrał myślę, że ma na tyle wiedzy i rozeznania iż mógłby usiąść za sterem jakiejś maszyny, oczywiście tylko teoretycznie. Wtedy usiadłabym obok niego i cieszyła się z tego spełnionego marzenia:)
    Książkę tą można dostać tu: http://www.finta.pl/ksiazka.wielkie-loty-w-dziejach-swiata
    mail: madzia.zbyszek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją kobietę z okazji Walentynek, obdarowałbym książką "Jesteś cudem" autorstwa Brett Reginy. Myślę, że byłby to świetny sposób na podbudowanie poczucia wartości mojej Ukochanej. Pokazanie jej poprzez lekcje zawarte w tej książce, że z każdej sytuacji można znaleźć wyjście, że czasem niewiele trzeba by zmienić coś na lepsze i co najważniejsze, udowodnienie Jej, iż każdy z nas jest wyjątkowy, a to, że dane jest nam żyć, to najlepsze co nas spotyka. Książką tą chcę wnieść uśmiech i wzruszenie. Chcę pokazać, że właśnie Ona jest cudem... Największym darem i cudem jaki mnie spotyka.

    e-mail: pablo112@vp.pl
    link do książki: http://www.finta.pl/ksiazka.jestes-cudem-3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.