Wielki coming back i stos majowy

Wreszcie udało mi się pozbierać po wielu przeciwnościach losu i niemocy, która mnie dopadła. Mam nadzieję, że już na stałe zdołam wrócić do regularnego prowadzenia bloga.

A na dobry początek, nowości które zawitały od czasu ostatniego posta (a przynajmniej większość z nich bo pogubiłam się już co przybyło ostatnio a co dawno temu).


I tak, zaczynając od dołu lewego stosu:

1. Niezgodna - Veronica Roth - zakup zainspirowany filmem
2. Chłopcy - Andrzej Saramonowicz - z sentymentu do filmów
3. Córki marionetek - Maria Ernestam
4. Niezbędnik obserwatorów gwiazd - Matthew Quick
5. Elfy - Bernhard Hennen
6. Parabellum. Horyzont zdarzeń - Remigiusz Mróz
7. Chemia śmierc - Simon Beckett
8. Klątwa Tudorów - Philippa Gregory - moja ulubiona autorka powieści historycznych
9. Marsjanin - Andy Weir - już przeczytana, świetna!

Prawy stos od dołu:

10. Sałatlove - David Bez
11. Ostatnia wola Sonji - Asa Hellberg
12. 1945 wojna i pokój - Magdalena Grzebałkowska - teraz czytam
13. Chór zapomnianych głosów - Remigiusz Mróz
14. Pół króla - Joe Abercrombie
15. Czerwona królowa - Victoria Aveyard - przeczytana


Marsjanin i  Czerwona królowa do oddania na Fincie :)



Komentarze

  1. Witam mam do odsprzedania sporo za grosze sporo książek po dziadku mojego męża. Może byłabyś zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.