Stos #1/2016

Moje styczniowe nabytki, uzbierało się ich sporo mimo mocnego postanowienia ograniczenia zakupów i "wyczytywania" tego co już mam na półkach  :)


Od dołu:
1. Zakon mimów - Samantha Shannon
2. Złodziej dusz - Aneta Jadowska
3. Zaginięcie - Remigiusz Mróz (zdobyta na Fincie)
4. Okupacja od kuchni - Aleksandra Zaprutko-Janicka
5. Inwit - Michał Cholewa (otrzymana do recenzji)
6. Żniwa zła - Robert Galbraith
7. House of cards. Ograć króla - Michael Dobbs

Większość nabyta w ramach kontynuacji zaczętych już serii, oprócz Jadowskiej - to pierwsza książka tej autorki jaką mam zamiar przeczytać i Okupacji od kuchni - zachęciły mnie fragmenty na które natknęłam się w Wysokich Obcasach. Inwit - otrzymany do recenzji.

Komentarze

  1. O jakie świetne książki udanego czytania rzyczęhttp://styloweja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Żniwa zła też są na mojej liście TBR. Tak samo książki Mroza - jestem ich bardzo ciekawa.. Ale moja lista książek do przeczytania jest taka długa, że chyba w grobie będę je dalej kończyć :D

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.