Gliny z innej Gliny - Marcin Wroński

Dużo czasu upłynęło odkąd przeczytałam pierwszą książkę Marcina Wrońskiego o Zydze Maciejewskim - Morderstwo pod cenzurą. Mimo, że w miarę mi się podobała, to jakoś nie miałam weny i czasu spróbować kolejnych, chociaż stoją u mnie na półce.

Dzięki portalowi czytampierwszy.pl nadarzyła mi się okazja przeczytania najnowszej książki Wrońskiego. Gdyby nie to, pewnie bym po nią nie sięgnęła, a byłaby to duża strata :)

Gliny z innej gliny to swego rodzaju pożegnanie z głównym bohaterem. Składają się na nią opowiadania z różnego okresu życia Zygi, ale też jego syna. Co ciekawe autorem opowiadań jest nie tylko twórca postaci Maciejewskiego ale też zaproszeni przez niego do współpracy znakomici pisarze, w tym jeden z moich ulubionych - Andrzej Pilipiuk.

Opowiadania to kilka alternatywnych zakończeń historii kariery i życia Zygi, nie wszystkie po mojej myśli, jednak wszystkie ciekawe.Każde utrzymane w stylistyce retro, z tymi samymi bohaterami, ale z nową dawka pomysłów i fantazji. To bardzo ciekawa książka warta przeczytania również jeśli nie czytaliście poprzednich części serii o lubelskim komisarzu.


Jeśli chcielibyście mieć na własność tą książkę to tradycyjnie należy zgłosić się pod tym postem. Na zgłoszenie macie czas do 29 lipca 2018. Zwycięzca zostanie wylosowany i ma 3 dni na podanie adresu do wysyłki (na terenie Polski), po tym czasie losuję kolejną osobę. Zapraszam :)

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl

Komentarze

  1. Zgłaszam chęć wygrania :)
    anna18.63@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zgłaszam:-) alegowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    bbejs2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zamoscjad@gazeta.pl
    Zgłaszam udział, pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będą wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wszelkie obraźliwe komentarze i nieeleganckie reklamy będą usuwane.